- Wyświetlaj Domyślny
- Wyświetlaj 16 ofert na stronie
Piasty do rowerów miejskich to wysokiej jakości piasty przeznaczone specjalnie do modeli miejskich, które charakteryzują się spokojnym stylem jazdy i dużą płynnością. Piasty do roweru miejskiego, podobnie jak piasty rowerowe do innych typów rowerów, są wykonane z materiałów zapewniających trwałość i doskonałe parametry techniczne. Rowery miejskie stają się coraz bardziej popularne, bo dzięki nim można szybko dojechać do pracy lub na zakupy, unikając uciążliwych korków. Piasta rowerowa powinna być odpowiednio dobrana. Aby dokonać właściwego wyboru, warto dowiedzieć się nieco więcej o piastach do rowerów miejskich.
Czytaj więcej...
Piasty do rowerów miejskich zapewniają duży komfort jazdy, a opory są nieodczuwalne. To szczególnie ważne w sytuacji, kiedy rower miejski jest obciążony torbą lub zakupami. Ponadto, piasty do roweru miejskiego są wykonane z aluminium, które jest jednocześnie wytrzymałe i bardzo lekkie. Dzięki temu, masa roweru nie zwiększa się znacząco.
Piasta do rowerów miejskich jest przeznaczona do zamontowania szprych w systemie “J-Bend”, co jest standardowym rozwiązaniem. Piasta do roweru miejskiego produkcji BitexHubs jest przystosowana do założenia 24, 32 lub 36 szprych.
Piasta do rowerów miejskich może być wyposażona w różnego typu łożyska, co wpływa na eksploatację, ale nie na jakości jazdy. Ze względu na wykorzystane łożyska, piasty do rowerów miejskich możemy podzielić na:
Piasta do roweru miejskiego może być też w różny sposób połączona z ramą. W zależności od systemu zamykania możemy wskazać:
Piasty do rowerów miejskich przód to części bardzo lekkie. Niewielka waga sprawia, że rower miejski nie jest dodatkowo obciążony, co poprawia komfort jazdy. Piasta do roweru miejskiego przód dzięki aluminiowej budowie jest sztywna i trwała, a to z kolei przyczynia się do lepszej kontroli nad kierownicą.
Na płynność jazdy duży wpływ mają również zastosowane łożyska. Tutaj wybór należy do samego użytkownika, ale warto wiedzieć, że piasty do rowerów miejskich przód są dostosowane do łożysk kulkowych oraz maszynowych. Na właściwości jezdne wpływa również opływowy kształt. Przednia piasta do roweru miejskiego ma specjalnie profilowane kołnierze, aby uzyskać minimalny opór powietrza.
Przednie piasty do rowerów miejskich są projektowane z myślą o bezpiecznym i spokojnym stylu jazdy. Zwykle na rowerach miejskich nie rozwijamy dużych prędkości, dlatego tradycyjne hamulce typu V-brake lub hamulce rolkowe są wystarczające. Z racji specyfiki jazdy miejskiej, piasta do roweru miejskiego przód jest pozbawiona mocowania hamulców tarczowych.
Dla wielu użytkowników rowerów miejskich niezwykle ważny jest wygląd. Przednie piasty do rowerów miejskichposiadają atrakcyjne, czarne wykończenie. Dodajmy, że przednia piasta do roweru miejskiego może być zainstalowana do widelców różnej wielkości, w razie konieczności można wykorzystać opcjonalne końcówki piast, czyli adaptery.
Bitex stawia na trwałość i wytrzymałość piast, przy jednocześnie niewielkiej wadze tych komponentów. Nasze piasty do rowerów miejskich tył są produkowane z aluminium, które jest materiałem lekkim, a przy tym zapewnia doskonałe parametry jeśli chodzi o sztywność i odporność na naprężenia. Przykładowo nasza Piasta do roweru miejskiego tył – Bitex piasta tylna BX101R waży zaledwie 275 g, jest to niewiele, jak na tak zaawansowaną konstrukcję.
Tylne piasty do rowerów miejskich to świetna baza do zbudowania sztywnego i wytrzymałego koła opartego o szprychy z popularnymi mocowaniami typu “J-Bend”. W zależności od preferencji i oczekiwanych właściwości mechanicznych koła, tylna piasta do roweru miejskiego może być dostarczona w wariantach na 28,32, 36, lub 40 szprych.
Piasty do rowerów miejskich tył są łatwe w adaptacji do różnych rozmiarów widelców poprzez dodatkowe osie, które można nabyć opcjonalnie. Dla osób chcących rozbudować piastę tylną oferujemy również stalowy bębenek, w standardzie Shimano dostosowany do kasety z zębatkami 10/11. Nasze tylne piasty do rowerów miejskich posiadają również specjalnie opracowane zabezpieczenie przed tzw. nagryzaniem bębenka przez kasetę, nosi ono nazwę “AntiBite” i jest cenione przez użytkowników.
Rowery miejskie zwykle są wyposażane w mniej wymagające hamulce typu V-brake, z tego też powodu piasta do roweru miejskiego tył nie ma mocowań hamulców tarczowych. Dla osób, które doceniają ogólną estetykę roweru, dodajmy, że nasza tylna piasta do roweru miejskiego ma wspaniały, czarny wygląd, który jest efektem najnowocześniejszych technologii zastosowanych w produkcji.
Zwiń ^